Ägg innehåller bra mycket ska ni veta !

Publicerat 2010-09-13 10:58:32
God morgon igen !

Nu fick jag sovit ett par timmar till & det var välbehövligt. Jag var uppe & åt frukost men gick ganska snabbt & la mig igen & lät tvn stå på. Psykiskt sätt känner jag mig inte sjuk, men min kropp fortsätter att streta emot - det är jobbigt. Jag vill ju vara pigg & alert & absolut inte behöva ligga kvar i sängen till 11 på morgonen ... Suck.

Här kommer 2 inspirationsbilder på mat iallafall. Den ena är på min frukost idag & den andra är på lunchen igår & som även blir lunch idag. Under bilderna kan ni som vanligt se vad jag hade i :) Nu ska det drickas te. Kram på er !

Det här var nog den godaste frukosten på lääänge. Tror det var för att jag idag valde att lägga till fil blandat med yoghurt, musli & toppa det med bär. Ur gott ! Till detta blev det 2 skivor med bröd (just bröd kommer nog alltid finnas med på min frukost, haha ! Det är ju så gott ! ), den ena med sallad, leverpastej & saltgurka & den andra med sallad, ost & paprika. Till detta 1 ägg för att inte behöva ta vitamin tillskott :) Ägg innehåller A-, B2-, D- och E-vitaminer samt Protein, Järn, Selen & Zink ! Slå det ni !

Det ser kanske inte så gott ut, men det var det ! Fisk i lätt gräddsås med dill, ärtor, majs, paprika & spenat som inte syns :) Potatisarna blev lite många - det räckte gott & väl med 2 - även dessa kokta med dill. Mumma !

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!