Fil vs. Yoghurt

Publicerat 2010-09-13 08:29:38
God morgon !

Tror ni inte jag vaknade upp med världens huvudvärk & att jag har varit uppe & snutit mig ett antal gånger inatt ? Jojjomen. Men ingen feber - än...

Nu hade jag tänkt & äta frukost men hamnade framför dagens I-landsproblem; fil eller yoghurt ? Jag har alltid hört att fil skulle vara nyttigast pga den sura smaken, men jag var ju såklart tvungen att kolla upp det. Det kan ju tilläggas att jag köpte filen & Robin köpte yoghurten - sen får ni ju avgöra vem som hade rätt ...
Så här svarade fitness-magazines hemsida när de fick frågan:


Nu säger jag såklart inte att man bara ska gå efter en källa - jag har självklart kollat runt på fler sidor & de flesta tycks hålla med denna Jonas :) Yoghurt blir det då ! Tack & hej !

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!