Gammal vs. Ung

Publicerat 2010-09-28 08:31:47
God morgon !

Jag har vaknat upp lite trött & sliten de sista dagarna & jag har ingen aning om varför. Kanske kommer förkylningen ikapp mig ? Eller kanske har jag klivit in i en tidsmaskin av misstag & har kommit tillbaka till tonåren med långa mornar & lika långa nätter ?
Så om jag inte kan vara det så får jag väl tänka mig pigg istället. Därför börjar dagen med en springrunda. Jag orkar inte - men jag ska. Trots att According to Jim går på tv ...

Senare idag blir det Slottsskogen ! En lång & härlig promenad ska det bli nu när det är så fint väder ! Jag älskar verkligen hösten (när det inte regnar & blåser - om man inte får sitta inne såklart!) - med 'alla färger, löven, nakna träd & solsken' som gammlingarna alltid säger. Så, jag antar att jag börjar bli till åren iallafall - inga tonårsproblem här inte ... Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!