Gymma, gymma, gymma !

Publicerat 2010-09-25 14:52:47
Då var det gjort - jag har äntligen skaffat mig ett nytt gymkort !
Det tog en himla tid eftersom det var en ny tjej där som tyvärr inte kunde mycket & gjorde nästan sönder datorn innan det kom en annan & tog över, men nu har jag det iallafall. Och inte nog med det - Sandra visade sig vara en gym-nörd & har nu gett mig kramp i hela kroppen & en framtida träningsvärk imorgon. Så otroligt skönt !

Lunchen har precis lagt sig tillrätta i magen. Det blev 1 morot, 4 köttbullar & 3 skedar musli till förrätt, haha ! Jag var så otroligt hungrig när jag kom hem. Sen blev det 2 varma, grova mackor - den ena med makrill i tomatsås & den andra med en skiva ost, skinka & tacossås - ett recept jag fick av Sandra igår. Jag är rädd för att jag kommer föräta mig på det nu ...

Charlie stampar & det är dags för en kisserunda. Sen ska jag minsann komma på något roligt som jag & Robin kan hitta på idag - försten med bästa idén vinner ! Kram på er !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!