Hej hå, hej hå - vilken gruva ?

Publicerat 2010-09-29 07:58:09
"Hej hå, hej hå, till gruvan ska vi gå - lalalalalalalala hej hå, hej hå, hej hå, hej hå..."

Den låten har jag haft i mitt huvud under hela min spring runda, haha ! Jag vet inte vart den har kommit ifrån eller om det är jag som tänker 'hej & hå' automatiskt när jag springer att den bara blir det första hjärnan tänker på ? Jag förstår helt enkelt inte :)

Idag gick rundan bättre än igår, trots att det var frost & ganska kallt ute. Tidigt i rundan möttes jag av en löpande man som också fick mig att sporra mig själv. Tänk vad lite sånt kan göra !

Efter idol igår blev det ett avsnitt av mitt älskade According to Jim & sen tror jag med all säkerhet att jag däckade för mer kommer jag inte ihåg. Det blev alltså nästan, nästan 9 timmars sömn & det känns som om jag börjar komma tillbaka i min piggare cirkel - härligt !

Nu klockan 10 ska det jobbas i 10 timmar & sen ska jag eventuellt till gymmet efteråt. Skönt nu när man har gymkort & att det ligger våning ovanför min arbetsplats :) Ta hand om er & ha en otroligt härligt dag i det fina vädret !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!