Jadu, Jimmie Åkesson.

Publicerat 2010-09-20 08:42:37
God morgon !

Jag måste erkänna att jag är lite seg i kolan idag. Vi satt uppe & kollade på Valvakan till lite strax efter 23:30 & sen ringde klockan vid 7 imorse. Jag som är ledig idag låg kvar & gottade mig nästan 1 timme extra, medan Robin sakta klev upp ur sängen. Kaffet har hunnit slinka ner nu & det är snart dags för en promenad ute i det fria ! Funderar på en skogspromenad - det hade varit härligt. Sen ska jag få ha Challe här idag så vi ska bara mysa & jag ska njuta av ledigheten. 12 dagar i sträck - jag är ju inte klok ... (Jobbat 12 dagar i sträck that is - inte ledig i 12 dagar, haha!)

Angående valet så tänker jag lämna mina egna kommentarer utanför - det blir en sån otroligt stor debatt annars. Jag tror att det kan vara därför man inte ska säga till var & varannan människa vad man röstade på - vi tvåbenta har ju en tendens att hitta saker att klaga på, inte sant ?
Jag ska iallafall gå & hämta en Metro vid busshållplatsen & se vad Sverige har att säga om inatt - Jimmie Åkesson lär ju täcka ett par sidor iallafall ..

Kram på er !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!