Killar äter inte matvete väl ?

Publicerat 2010-09-04 21:05:13
Hallå, hallå !

Då firade man även lördagen med ett par godisbitar & sedan blev det mer glass hemma hos Robins mormor ... Herregud, så här kan det ju inte fortsätta, haha ! Jag får nog fortsätta med mina nyttigheter hemma & lyxa till det när jag ska bort istället :)

Det var en underbar doft som kröp in i näsan när jag kom hem till en färdig middag förut. Robin hade gjort fläskfilé i en gräddig sås & MATVETE (ja, ni läste rätt. Jag förstår inte vad som har tagit åt honom .. Han åt det till och med!!) med en massa grönsaker. Vissa har då dolda talanger måste jag säga !

Imorgon har vi bestämt oss för att grilla i Sandsjöbacka - en vacker skog en bit härifrån. Fast vi får se med grillningen - picnic blir det garanterat iallafall :)
Nu ska vi lägga oss & kolla film - bara ta vara på en slapp lördag helt enkelt :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!