Man KAN slänga godis också om du undrar

Publicerat 2010-09-04 06:00:29
God morgon !

Japp, tidigt är det minsann - klockan har inte ens hunnit slå 6 denna lördags morgon. Men uppe är jag & konstigt nog så är jag heller inte så trött. Det här med att behöva gå upp väldigt tidigt på monarna börjar bli en god vana. Härligt !

Vi hade en ur mysig fredagskväll igår med tjatter & god mat. Det blev ju som ni såg både det ena & det andra & när jag (som har denna - enligt mig - bra vana) kastade ut de godisar som inte blev uppätna (och som ingen gillade - för jag frågade ju först) & rotfruktschipsen som ändå blir sega dagen efter; då tittar mamma underligt på mig & frågar vad jag sysslar med. Efter många om & men så fick de iallafall ligga kvar i papperskorgen - när det kommer till mat så kommer nog fru kostrådgivare alltid att vinna, haha :)

Nu sitter jag här med min kaffe & ska bara slurka i mig det sista innan jag börjar trolla bort påsarna under ögonen & göra i ordning dagens frukost; ägg, rågflingegröt med bär & päron - sen bär det av mot handbollshallen för att titta på min bokstavligt talat grymma syster när hon slänger in lite bollar i nätet. För det är därför jag är uppe med tuppen idag - hon tror nämligen inte att jag skulle orka & vad gör man inte då ?

Kram på er & ha en super dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!