Min dag i 2 ord

Publicerat 2010-09-26 21:02:26
God kväll !
Morgonen började med frall-köp & sen fint besök från Stockholm; Robins kompis Jonathan var här nere med sin flickvän för att gå på dop - då passade de 2 herrarna att träffas & dela sin dåliga humor ... Idag var också första gången jag hade kunnat kyssa min chefs fötter för att ringa in mig till jobbet & köra 3 timmar värda 6. Det var enkelt & härligt :)
Efter jobbet blev det en sväng om till Robins pappa där vi, tillsammans med pappsi & hans tjej, tog oss en svängom i skogen - underbart ! Jag & hans flickvän ställde oss sedan & lagade mat medans gubbarna arbetade (jag vet - pinsam klassisk situation). Det blev nötköttsgryta med potatis & fruktsallad + vanilj kesella till efterätt.
Nu är jag så trött att jag storknar & träningsvärken bara spänner i hela kroppen att jag måste sova. Ska kolla på Jakten På Lycka med Will Smith så vi hörs imorgon ! Puss !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!