Passion for Fitness

Publicerat 2010-09-28 09:46:07
Ibland är man ju bara för bra. Får man säga så ? Man måste ju få vara stolt utan att folk tycker att man är knäpp. Jag menar, att få vara stolt över sig själv ger ju en en till anledning till att vara stolt över sig själv ? Våga känna efter säger jag bara.

Jag körde rundan på 27 min (det brukar gå på 28), men någon löpning blev det absolut inte. Det var mer en jogging runda & just därför förstår jag verkligen inte hur jag kunde göra det på kortare tid ? Kanske sprang jag snabbare än jag trodde ? Det kändes trögt iallafall :) Men runt kom jag & utan stopp !

Nu har jag varit & plockat upp en Metro som ska läsas under frukosten tillsammans med Fitness Magazine & Passion for Business. Men först; duschen ! Hörs sen !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!