Regn ner inga skuldkänslor

Publicerat 2010-09-20 16:18:25
Hallå, hallå !

Regnet öser ner - precis som jag önskade att det skulle på min lediga dag. Det är faktiskt sant; jag ville kunna vara hemma utan skuldkänslor att inte ha gått ut i solskenet utanför. Nu behöver jag inte :) Så istället har jag & Charlie gottat oss i sängen med pannkakor till frukost & godis till lunch. Jag har fått ta på mig lite annat än myskläder för snart kommer Sandra över & då blir det tacos ! Gott, gott !

Ser ni att jag har skaffat mig lite reklam längst ner till vänster ? Jag har valt att ha med de sorters reklam som jag tycker är roligt & passar mig. Bra sidor helt enkelt ! Mer kommer senare :) Klicka & kolla vettja'!

Nej, nu ska jag lyfta baken från stolen & kissa Charlie. Lilla vovven är ju lika trött som jag - att vara med mamma på äventyr i helgen tycktes ta mycket på krafterna :) Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!