Sometimes there's only one thing left to say.

Publicerat 2010-09-07 20:26:00
God kväll !

Mormor & jag sitter framför tvn & kollar på debatt med Maud Olofsson - känner mig som 80, men det är ganska intressant nu innan valet ..
En fruktansvärt god fläskpannkaka ligger i magen tillsammans med hallonpaj & några godisbitar. Mums, mums, mums ! Inte klokt vad man kan känna sig onyttig ibland, men vad förväntar jag mig om jag åker till mormor ? :)

Just nu har jag fruktansvärt ont i magen (inte på grund av allt gott, utan för att det bara är så jag får ibland. Konstigt. Läkaren nästa?) så jag ska bara luta mig tillbaka & eventuellt läsa lite. Det hade varit mysigt. God natt & sov gott :)

Jag har min Ps I love you period nu. Det var alltså min tur att läsa boken. Oj, så bra den är ! Och så mycket bättre än filmen - den bara är det :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!