The Svett Onion

Publicerat 2010-09-29 22:23:24
Usch. Jag känner faktikskt själv nu hur jag stinker svett ... Mysigt. En hint är ju också när min kära sambo frågar om jag ska duscha snart ... Mmmmm, jag känner mig fräsch :)

Klockan 20 slutade jag jobba efter en 10 timmars lång arbetsdag som kändes super kort. Vet inte riktigt vart tiden tog vägen men plötsligt var det dags att gå hem ... Sånt är ju också skönt :)

Det blev gymmet 50 min efter att jag slutat & sen kom Robin & hämtade mig så jag passade på att anordna storhandling - ännu en sak avcheckad från listan.

Nu ska jag nog pallra mig in i duschen & sen blir det sängen. Samma arbetspass väntar ju imorgon också :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!