Full nykterist

Publicerat 2010-09-07 10:30:12
06:50 imorse känner jag att Robin hoppar förskräckt upp ur sängen. Han har försovit sig. Han skulle ha åkt för en halvtimme sen. De ska mötas om 10 minuter på en plats som ligger 7-8 minuter hemifrån. Jag kunde riktigt känna hans panik. Och det är som man säger: 'du kan vara super full & knappt stå på dina ben, men händer det någon något allvarligt så blir du på en hundradels sekund lika nykter som en nykterist' - & detta stämmer väldigt väl. Jag var uppe på 2 röda, bokstavligt talat sprang ut i köket & frågade vad jag kunde göra. Det fick bli frukost & en gullig liten kanna med juice, sen en väldigt snabb puss innan han antagligen åkte på fortkörningsböte ute på vägarna.

Efter denna hysteriska morgon gav jag mig ut på en springrunda. 4 km eftersom Robin's syster Louize skulle komma hit på frukost & vi planerade att ta en promenad innan. Frukosten blev större än väntat & täckte ungefär hela bordet, haha ! Tror inte någon hade varit så mätt som efteråt på länge. Gott, gott !

Mormor väntar besök från mig senare idag & det är några saker som ska hinnas med innan. Jag lovar att blogga under dagen - datorn är min stalker idag :) Ni ska även få recept på god middag från igår ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!