BarnKalas - get it ?

Publicerat 2011-04-20 09:50:19
Ett stort GOD MORGON var det här !

Löprundan var så där extra härlig idag. Inte strålande sol, men fortfarande väldigt varmt & behagligt. Nu har jag vaknat till ordentligt & sitter & planerar kommande veckor/månader. Det händer så mycket nu & när till och med grillkvällarna börjar planeras - då vet man att det närmar sig sommar ! För visst har värmen kommit med stormsteg ? Så härligt !

Idag ska det jobbas 12-20 & sen blir det lite muskelnedbrytning på gymmet. Imorgon är det samma arbetstimmar som gäller - men jag ska se om jag kan få kortat ner dom 1 timme för vi ska på barnkalas. Det är Robin's kusiner som fyller år & det roliga med självaste barnkalaset är att båda är myndiga .. Ja, torr humor ÄR roligast !
På fredag jobbar jag 8-16 & sen bär det upp till Sjuntorp (ni vet - det som ligger mitt ute i ingenstans?) & dit längtar jag. Det blir påskfirande & en riktig myskväll. I övrigt blir det jobb hela helgen :) Jag vet att antingen mamma eller Robin nämnde någon om helgen, men det är long gone nu - minnet börjar tryte, haha.

Dags för frukost & sen är det bara att ta kliven mot dörren & bege sig mot en hyfsat kort arbetsdag :) Ha en strålande dag !

Super enkla sommar-frisyren ! Man börjar bara med en inbakad-lugg-fläta & sen drar man med allt hår mot slutet :) Fin-fint vettu' !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!