BildRegn; Going Towards 30..

Publicerat 2011-04-27 08:42:15
God morgon !

Löprundan idag blev inte lång, men mer än nog efter gårdagens bravader. Jag har nog aldrig ätit så mycket gott på en & samma kväll. Vilken mysig kväll vi hade !
Ni får ett bildregn istället för en massa berättande idag - snart ska jag ju iväg & jobba så fler bilder & mer text kommer senare :)

ÅTERIGEN TILL MAMMA & MORMOR: TACK FÖR HJÄLPEN ! Utan er hjälp hade jag stått där med en massa bröd & pålägg men inga snittar, haha ! Det var guld värt !

Ha en bra dag !

After Eight-kladdkaka. Jag vet. Det kan inte låta godare.
Blommor från mommo.
Bok från mamma. Tilläggas kan ju att jag var måttligt social mot Robin igår kväll ..
Underbara box från mina tre små medarbetare. Till alla er som inte vet; den här stilen ska en lägenhet/hus ha !
Smycken från mamma & syster, blomma från Nutti & lott från Robins farmor (MED VINST ! Vad är oddsen?)
Hahaha, slickepott från mommo ! Hon känner ju sitt barnbarn iallafall :))
Jag fick en underbar bukett rosor från min älskling & imorse hade kanterna vikt ner sig något & den var finare än någonsin !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!