Grand Hotel Stockholm

Publicerat 2011-04-18 10:57:36
God morgon !

Idag lyser solen starkare än på länge & springturen imorse var rena rama drömmen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på på min lediga dag, men njuta av solen är högst upp på listan.

Innan jag tar mina steg utanför dörren så tänkte jag ge er en så kallad BildBomd från helgen - som sagt, världens bästaste helg. Tack älskling ! & alla ni som har egna bloggar vet själva att det tar år & dagar att ladda upp bilder vilket betyder att idag blir det mer bilder - mindre text. But I know you love it. Kram på er !

Ja, telefonen sitter nog där utifall det blir stopp i toaletten eller om du skulle vilja ringa en vän .. ?





Frukosten finns inte att säga mycket om. Robin, när fixar du det här hemma ?

När vi kom hem efter showen så hade de tagit bort överkastet, vikt upp täck-kanten, lagt fram tofflorna & fixar nya handdukar. Det var ingen tvekan om lyxen.

Utsikten från rummet.


Paraplyet behövdes aldrig, men det hängde där innanför dörren om-ifall-att.

Haha, ja, ni ser rätt; barnprogram på tv. Jag kan vara lite barnslig ibland. Mamma kallar mig fortfarande för Lill-Malin ... does that tell you enough ?



Resor // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!