Härlig Fredag !

Publicerat 2011-04-01 21:22:48
Hej !

Jag måste sätta mig ner & iallafall öppna högskoleprovsboken. Nu kom nervositeten & jag är minst sagt oförberedd inför imorgon. Meningen var ju att jag inte skulle plugga någonting denna gången, kolla resultatet & sen plugga i mängder inför nästa. Men det gör mig bara nervös. Nåja, det får gå som det går. Jag vill bara veta vad som kommer hända när jag stiger in i salen. Inte ens det har jag en aning om.

Idag har det blivit promenad i stan, shopping & body pump med Robin's mamma, fika med svärsyster & hennes knäppa man & ett besök på ICA. Robin & hans systers kille sprang runt & vägde mjölkpaket på en våg för te & sen skrattade dom som aldrig förr - ni förstår ju humorn jag omringas av .. Hursomhelst, nu är Robin inte längre Robin utan Mr. Te. "Call me Mr. Te" säger han. Jösses.

Japp, lite bilder har ni här ! Ganska klen frukost, men sen blev det thaimat till middag så det väger väl upp dagen trots allt ;) Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!