Jag Fyller Inte År.

Publicerat 2011-04-26 07:05:16
Nej. Nej. Nej. Nej.

Vaknade upp till ett 10-tal grattis på Facebook klockan 7 på morgonen. Det bådar inte gott. Inte nog med att jag faktiskt BLIR gammal - alla måste veta om det. Men tack till alla er som skymtade födelsedagslistan iallafall & skrev en rad :)

Idag är hela dagen tätt planerad. Ikväll blir det tårta med nära & kära & innan det ska jag hinna åka på shoppingtur, ev. träna, löprundan är skriven & jag ska ju hinna baka tårtan också. Lite småplock är också tänkt. Vi får väl se hur det slutar !

Sluta gräma - sätt igång ! Vi hörs under dagen ! Ha det gött !

Ps. Det står att det ska bli molnigt idag, men peppar peppar så lyser solen som på alla mina födelsedagar - kan man ha sån tur ?

Allmänt // 1 kommentarer




Tilda

Grattis!! :D Jag kommenterar inte så ofta men läser bloggen desto oftare! Ha en skön dag. Kram




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!