Jeff Dunham & Grand Hotel

Publicerat 2011-04-15 08:13:08
God morgon !

Nu är det slut på det roliga & idag är det dags att resa sig från sängen & upptäcka världen - nämligen på jobbet mellan 13-19 ! Inom mig skriker kroppen efter träning, men jag får väl se till att klara mig genom en arbetsdag innan jag tar på mig något större, plus att jag vill vara utvilad & super energisk i helgen när jag & Robin tar Stockholm med storm !

Ja, ni hörde rätt - vi ska till Stockholm - igen. Men inte för några intervjuer, shoppingbesök eller strosande - vi ska se Jeff Dunham & bo på Grand Hotell . Nej, livet är inte speciellt tråkigt just nu kan jag lova - jag längtar så jag spricker ! Vi åker imorgon förmiddag & kommer hem på söndag eftermiddag. Söndag betyder frukost. Frukost på hotell betyder himmelriket. Frukost på Grand Hotell betyder lyckligaste tjejen i världen. Det är verkligen något med hotell frukostar. Själv tycker jag att frukosten är det bästa målet på dagen så varför inte göra den så bra man kan ? Helgen kommer bli så bra !

Nu blir det en kort morgon promenad & hund-rastande. Kram på er & ha en skön dag !


Allmänt // 1 kommentarer




Jessie

Åhh, va lyxigt. Jag har också alltid velat bo där nån gång.

2011-04-18 08:38:08 http://hotell-i-varberg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!