Kanelbullar Hos Charlie Sheen

Publicerat 2011-04-05 21:30:19
Fick mig ett gott skratt från en kommentar som hade trillat in. Jag saknar dig också Elin ;) !

När RobbanBobban kom hem så slog kanel-doften honom i ansiktet. Bullarna var fortfarande varma & hade legat ute i den friska luften i inte mer än 10 minuter. För många bullar var & en kopp kaffe satt fint - ibland är regn-väder det bästa som finns :)

Nu är det en dokumentär om Charlie Sheen som jag måste titta på. Jag förstår inte hur en människa kan gå ner sig så otroligt - & fortfarande vara den roligaste jag vet ! De enda gångerna jag skäms av att jag skrattar åt honom är när Robin skrattar bredvid - då vet man att humorn är botten nådd.

Dags för säng-läge; här ska det fortsättas slappas i mina otroligt bra myskläder ! God natt & sov gott !

Lånad bild, men så här såg det alltså ut när kanelbulledegen jäst klart - tack till Manitoba Cream så fick vi världens godaste bullar !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!