Natten Är Lika Ung Som Mig Själv

Publicerat 2011-04-25 21:35:16
Här sitter jag med munnen full av russin & pistagenötter medan jag sköljer munnen var & varannan minut med citron/lime vatten. Böckerna ikväll består av siffror & tal & det är en fröjd för hjärnan att slippa returer & leenden för en stund. Ikväll ska jag bara vara. Jag & Robin har varit nere & ätit middag vid vattnet & samtidigt vunnit 90 kronor på 2 lotter som jag köpte. Så det där leendet kommer tillbaka trots allt.

Nu ska jag låta kvällen ta mig med storm. Åh, vad sängen kommer vara skön inatt. & sista natten som 20-åring. Imorgon börjar jag gå mot 30. Men ikväll är jag lika ung som natten.

Ha en bra kväll allihopa & njut av sista kvällen på påsklovet små barn :) Kram till er alla !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!