Ny Medlem I FrukostFamiljen

Publicerat 2011-04-04 10:00:09
God förmiddag på er !

Jag hade tänkt ta mig en springtur imorse, men kände inte alls för det när jag vaknade, så det fick bli en promenad istället. Så kan det ju också vara ibland :)

Jag vet också att uppdateringen igår var obefintlig & tänkte därför lägga upp extra mycket bilder under dagen idag istället - visst låter det som en deal ?
Saken var ju den att jag & Robin hjälpte mamma med att tömma ett förråd som hon haft på Shurgaard i sisådär evigheter. Så vi passade på när vi alla var lediga & fick gjort det på 1½ timme ! Go Team !
Jag förstår inte hur något egentligen så tråkigt kan bli så roligt när man har en knäpp mamma & en impulsgalen pojkvän .. Ja, bilderna får nog tala för sig själva .. Nu ska jag iväg & träna & sen spinna i 40 min efteråt - & med träna menar jag såklart lyfta tungt.En eventuell BodyStep väntar kanske ikväll också - vi får se. Ha en bra förmiddag så hörs vi sen !

Det lutade lite som ni förstår ...

& jag har vågat testa ett nytt knäckebröd ! Spelt-knäcke tror jag det hette. Kommer i små eller stora förpackningar. Jag köpte ett litet. Vet inte riktigt vad jag tycker. Smakar inte jätte mycket, bra tuggmotstånd, smular inte för mycket - men hålet i mitten ? Vem vill ha hål i mitten av sin knäckebrödsskiva ? 4/5 kan den få. Endast på grund av hålet.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!