SuperSnabba Inlägget

Publicerat 2011-04-09 06:39:38
Goooood morgon !

Nu har jag snart varit vaken 1 timme & inser att jag har super lite batteri på datorn = kort inlägg !

Igår hann jag träna på förmiddagen & trots att det var cardion jag fasade mest inför så blev det mest av just det, haha - ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig !
När klockan slog 4 så var det dags att bege sig mot jobbet för att stänga butiken vid 22. Detta betyder ynka 6 timmars sömn för mig, men jag är hyffsat pigg ändå - vi får väl se ikväll helt enkelt ;)

Det blir jobb mellan 8-18 idag & jag ser redan fram emot en skön hemmakväll med Robin.

Kort var det - vi får höras senare ! Kram på er alla goa & ha en bra lördag !

Allmänt // 2 kommentarer




Suneeta & Chanel

Vad jobbar du med? =)

2011-04-09 07:26:06 http://chanelsuneeta.blogg.se/
Tresystrarnaijeans

Super söt blogg du har! (:

Allting bra med dig då?

KRAM




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!