ÄppelMos På Minuten ,.

Publicerat 2011-08-18 21:46:48
Hej på er !


Klockan är inte vidare mycket, men jag är ändå redo för läggdags. Imorgon ska jag upp vid 05:45 för att sätta mig i lugnan ro & ta min kaffe kopp, duscha, fixa, trixa, äta & sen åka på Kick-Off ! Det ska bli riktigt roligt att träffa min nya arbetskamrater & jag tror vi kommer få det jätte roligt :) Det blir en lång dag (8-22) varav de 8 första timmarna består mer av det teoretiska & efter klockan 16 så blir det mer träning & lek :)

Jag har precis kokat färdigt äppelmos för imorgon (Enkelt; koka bara upp 5 äpplen utan skal tills de mjuknar & pressa med hjälp av en potatismosare. Tillsätt hellre socker när moset väl ligger på frukosten!) & nu är det en lång promenad mot sängen som väntar. Uppdatering får ni såklart imorgon ! Sov gott.

Äppelmos är Gud's gåva till folket. Så är'e bara !

Recept // 1 kommentarer




Bella

Haha, Malin! Hur gör man äppelmos på ägg? ;) Haha Ser fram emot paketet!

2011-08-19 06:33:05 http://ozabella.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!