Dieter, Mat , Träning Osv ,.

Publicerat 2011-08-21 19:30:01
Ibland kommer jag på mig själv med att sitta & leta tips & idéer på 'nyttig mat', dieter, tips för upp & ner gång, kost vid träning etc - när jag sitter på de flesta av google-svaren själv. Jag vet ju hur jag ska gå till väga för att kunna gå ner respektive upp de där extra kilorna, hur jag ska äta vid träning, om jag ska välja bröd eller grönsaker etc etc.
Men så när jag kom på mig själv med att göra det för en liten stund sen så började jag tänka mer på varför jag letar bilder & recept på internet - det har ju självklart med inspirationen att göra  ! Jag vill ha in lite nya recept, lite nya idéer & lite nya tips !
Sitter ni på några såna tro ? :)

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!