Ett Måste I Göteborg ,.

Publicerat 2011-08-15 13:10:10
Hej !

7:30 imorse plingade mobilen & mamma undrade om jag var vaken. Eller, det var ett pling, ett sms som sa "Vaken?" följt av 780 stycken smileys. Typ.
Så ja, jag var vaken. Efter det.
Klockan 8:00 satt vi med varsin kaffe i köket & pratade. En timme senare åkte vi in till Göteborg (satt i kö i 30 minuter - älskar man inte det som övningskörare?) & började leta frukost ställen. I säkert 45 minuter var vi inne på hotellfrukost - men många stängde 10 & den drömmen dog sakta men säkert. Istället tog vi bilen mot Haga & satte oss på ett fik där jag tidigare varit med Robin's syster; Le Petit Café. De visade sig servera frukost till klockan 12 & morgonen var räddad. 10:30 satt vi med en stor frukost bricka framför oss & jag kan pinsamt erkänna att jag forfarande är mättast i stan. Är du i Göteborg så måste, måste, måste ni dit. Det är fantastiskt gott !

Med stora magar tog vi oss hem mot mormor, hämtade den gamla tanten & hunden & åkte hem. Mormor visade sig vara lugnare än mamma i bilen så det var inga problem att övningsköra då heller.

Nu har jag fått köra hela förmiddagen & det är dags att kila mot jobbet. Jag slutar klockan 20 & hade tänkt träna efter det. Ben + rumpa + lår + mage eller armar + axlar + rygg ? Det lutar mot det första . Ska vilket som bli skönt att ta tag i de där vikterna igen !

Ha en fortsatt bra dag :) Kram !

Blåbärsscones, grekisk med granola + nötter, fralla, ägg, melon, ost, gurka, tomat & smoothie. Sen kaffe på det & jag kan köra på hela dagen !

Allmänt // 1 kommentarer




linn

Vilken DRÖM-tallrik!!!

2011-08-18 08:32:48 http://drivkraften.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!