Fullt Ös Medvetslös ,.

Publicerat 2011-08-20 11:13:43
Hej !

Gårdagen var fantastisk & det känns otroligt rätt att komma in i det här gänget.
Det var en massa god mat, brandövningar, sjukgymnastik, lekar, tävlingar, träning & middag som stod på schemat ! En fullspäckad dag från 8-22 gick otroligt fort & som jag hade ont i kindbenen när jag kom hem, haha !

Idag ska vi på kräftskiva på Kårholmen (fråga inte) & vi stannar förmodligen där tills imorgon. Uppdatering under kvällen :) Problemet är att vi åker redan nu för att hinna handla innan & jag hinner därför inte skriva mer utan ger er lite bilder istället :) Ha en härlig lördag festprissar & lördagsmysare !

Vackra rosor väntade på mig när jag kom hem ! Tänk vad en liten blomma kan göra mycket i en flickas liv :) Tack älskling !
Nybakta frallor blev frukosten idag.
Tillsammans med apelsin- & ingefärsmarmelad är det livets gåva.
Keso + yoghurtmix tillsammans med bär & nötter vid sidan om ,.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!