Gårdagens Schema 18/8

Publicerat 2011-08-19 06:59:05
God morgon allihopa !


Nervositeten har långsamt krupit fram & sprudlar nu av glädje i magen. Fjärilarna dansar & hoppar medan minuterna räknas ner. Ni får följa med under dagen såklart !

Mycket blandat på gymmet igår - & mer träning blir det ju idag, så det var nog tur att jag inte fokuserade på 1 enda muskelgrupp utan körde lite random - så slipper vi dra på oss en träningsvärk inför idag ;)

Gårdagens träning

Leg Press 80 kg*3
Leg Extension 35 kg*3
Tyngd Vrist 15*3
Höftlyft mot boll 15*3
Vanliga höftlyft 15*3
Rumplyft 15*3
Squats 20*3
Plankan 2 min
Stretch


Har börjat känna mig lite stel på sistone & vet att det har med att göra att jag slarvar med stretchen - ajabaja ! Så nu blir det ändring & inbokning av stretch efter varje pass !

Mitt fina gym !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!