Glädjas Åt Någon Annan ,.

Publicerat 2011-08-04 10:28:22
Hej på er härliga läsare !

Idag är det min 9e arbetsdag på raken & nu börjar jag längta efter soffan .. Imorgon blir den 10e men också den sista - fredag kommer nog aldrig vara så välkomnande som då ..
Fram tills dess är det bara att köra på & njuta med de som får vara ute & ha fint väder - till helgen ska det ju bli sämre - det slår då aldrig fel ..

Morgonen började idag 7:45 av att jag vaknade av mig själv - jag trodde jag skulle sova fram till att jag var redo att börja jobbet vid 12. Upp & pigg tog jag på mig löparskorna, lite kläder & gav mig ut i värmen. Det blev en super runda & jag log när jag kom i mål.
Efter nedvarvningen blev det mega frukost & nu är jag redo för ännu en dag !

12-20 står på schemat idag, sen blir det hem & sussa för att ta mig av den sista dagen imorgon. Till helgen funderar vi på att paddla kanot/kajak. Någon som vet något bra ställe i Göteborgsområdet ?

Ha en härlig dag ! Kram !

Nytt test på flingor; Wasa 4 Crisp Mix Naturell. Ååååh !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!