Hej på er! Efter 12 timmars ikapp-sovande ...

Publicerat 2011-08-28 12:48:56

img_6056 (MMS)

Hej på er! Efter 12 timmars ikapp-sovande inatt så kände jag mig gott utvilad när jag slog upp ögonen imorse. Med alla tidiga monar, hopp, skutt och intryck så var jag helt utslagen igår kväll att jag inte ens kunde med att le när jag tänkte på dagens kommande sovmorgon. Vilken rolig vecka det har varit! De tre första dagarna på veckan blev det både jobb och träning, jobb men vila på torsdag, jobb fredag, konferens och releaseparty igår samt bröllop och idag blev det löpning innan frukodt och senare ska vi köra funktionärskväll som inkluderar CROSSFIT - någon som testat? Jag ser fram emot detta massor, ska tydligen vara en av de bästa träningsformerna :) hursomhelst, utöver allt detta så har det även varit körning på schemat. Förstår ni att bloggen hamnat lite på sne? Nu ska jag hem från en spontan shopping runda och packa ihop träningsväskan. Ha en härlig dag!


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!