Hösten Är Kommen ,.

Publicerat 2011-08-12 08:34:56
God morgon !

Det slog mig inte förrän idag att det börjar bli dags att köpa löparkläder till hösten snart. 14 grader + regnkyla var det när jag gav mig ut imorse. Inte jätte kallt, men nog för att man ska behöva ha på sig något extra. Men jag vill ha något som inte gör att man faller ihop längst vägen - någon som är luftigt, varmt & inte tynger ner en när man springer, förstår ni vad jag menar ? Förslag ?

Jag insåg ockå att jag idag tog det sista ur min äppelmosburk. Det betyder att jag måste göra ny - tills imorgon. Jag har blivit helt frälst i det sprudlande gröt tillbehöret. Det får bli efter jobbet tror jag bestämt. Egentligen kokar man ju bara upp lite äppel & sen använder man en matberedare (TUR att vi köpte en häromdagen, haha) till att göra mos av det hela. Inget socker behövs - tycker man att det blir för surt så är det bättre att sockra när det väl kommer på gröten, men jag tycker det är gott som det är.

Matlådan är fixad, håret uppsatt & cykeln brummar utanför. Det blir jobb 10-19 idag, sen är det fredag. Jag jobbar hela helgen, men fredagkvällar är ändå speciella. Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!