Jag Kan Bara Le ,.

Publicerat 2011-08-13 10:59:47
Hej, hej, hej !

Det är jobb-dag idag mellan 12-20, men idag gör det mig ingenting. Jag har 4 dagar kvar på ICA innan jag drar mig vidare .. Spännande va ? Vi tar det längre fram så att ni får fundera lite ;) Vad tror ni jag ska göra ?

Igår kom som sagt Robin's bror hit på både 1, 2 & 3 koppar kaffe. Det blev mycket återkoppling eftersom vi inte setts på år & dar - mysig kväll ! Till middag åt vi revbensspjäll (perfekta fredagsmaten om du frågar mig !), mozarella, tomater, baguette, keso, skinka (plockmat helt enkelt!) & till efterrätt yoghurt med puffar, nötter & honung - senare mot kvällen blev det även en & annan bit choklad & digestivekex - mumsig fredag !

Imorse tog jag ut benen först & sprang en runda innan jag testade på lekplatsen runt hörnet; där blev det armhävning, rumpövningar, triceps, biceps, step-ups - you name it ! Definitivt en favorit som jag ska köra efter många löprundor. Ska få syster att fota också så att ni får se hur jag sliter ;)

Nu ska matlådan ner i väskan & jag ska ta min cykel till jobbet. Härligt väder är det också så jag kan inte mer än att le med mig själv när jag inser vilken underbar dag detta kommer att bli. Kram !

Kiwi ersatte äppelmoset idag. Kiwi är gott, men kanske inte med gröt ? Nae, gröt ska vara gröt - inte med hårda bitar i. Kiwi med skalet på, såklart !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!