Kallet Heter Vardagsmotion ,.

Publicerat 2011-08-11 08:35:49
God morgon !

Idag slog jag nog alla rekord i kortast promenad. 20 minuter var jag ute & rastade mina ben - jag hann helt enkelt inte mer då jag glömt göra iordning min matlåda igår kväll - så det var det som fick bli stor prio idag.

Nu har precis gröten åkt ner i magen (vilket fick mig att inse att jag är beroende av mormors osötade äppelmos! Så gott!) & snart åker jag iväg till bilskolan -> hem & byta från buss till cykel -> åka till jobbet & jobba 7 timmar -> gymma -> cykla hem -> äta -> sova. Det är skönt när man kan få in den där vardagsmotionen i form av cykling till jobbet 7 km 1 väg. 1,4 mil varje dag alltså - härligt !

Nej, nu måste linfröna borstas bort mellan tänderna & sen sticker jag. Ha en skön dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!