Kräftskiva På KårHolmen ,.

Publicerat 2011-08-21 18:06:40
Hej !

Vilken härlig kväll vi hade igår. Ni som befunnit er i Göteborg denna helgen har såklart fått njuta av det fantastisk, oförväntade vädret som drog in över staden igår förmiddag. Bra tajmat till denna helgen så fick vi sol under kräftskivan ute på Kårholmen - en av Göteborg's alla öar.
Det var en trevlig kväll med mycket folk, musik, god mat & härliga skratt spred sig över ön. En i vårt coola gäng hade en pappa som spelade i bandet under kvällen - härlig grupp med 3 män som visste hur man drog fingrarna över en gitarr & skapade ljuva stämmor i form av sång.
Det blev en tidig kväll för mig när tröttheten sköljde över mig & jag märkte av ansträngningarna från Kick-Offen i fredags. Jag är helt enkelt ingen natt-människa, & så är det bara. Jag nöjer mig med mina morgonrutiner så som de är :)

Idag har vi mest bara tagit oss hem från holmen, & det har blivit en tupplur, lite mat & en hel del slappande under dagen. Kroppen är rastlös, huvudet hänger, tanken vill ut på en riktigt helsikes löprunda, men jag stannar inne idag. Det blir en fortsatt trög kväll & tankarna är att det ska bli lite förberedning inför min första arbetsdag på gymmet imorgon. Jag längtar så att jag spricker. 

Nu blir det en bit köttfärspaj, big bang theory & en gosig säng. & klockan är bara 18, haha. Jaja, det är väl detta som förknippas med vilodag ... Kram på er underbara ni !

Robin's syster på scen ! Hon blev bortgift under kvällen ..

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!