MatSchema ,.

Publicerat 2011-08-09 21:02:11
Hej på er !
Som lovat kommer här matschemat ! Jag & Robin har precis varit ute på en cykeltur i nästan 1 timme & njutit av den svala kvällssolen. Nu ska vi mysa till det med en kopp te tror jag bestämt & sen läsa en bra bok. Bra avslut på en bra dag :) Kram till er !
Frukost Fibergrynsgröt med fryst bärmix, psyllium- & linfrön, gojibär & äppelmos. Ägg & coffee on the side.
Efter träningsmål: Proteindrink.
Lunch: Bild från tidigare inlägg - Lövbiffsrullar fyllda med ädelost, broccoli- & blomkålsmos & grönsaker.
Middag: Sallad (se nedan) innehållande kyckling, paprika- majs- & ärtmix, sallad, kamutvete, gurka, paprika & tomat. Toppad med dressing gjord på turkisk yoghurt, chilisås, örtsalt, vitlökspeppar & allround krydda. On the top: lite vitvinsvinäger & avokado olja.

Kost // 2 kommentarer




Josefin

Ser riktigt gott ut det där! Och räkorna i förra inlägget fick mig nästan att springa till affären för att handla räkor till kvällssnacks (: Fin blogg!

2011-08-09 21:24:16 http://aliceaugusta.shapemeup.se
linn

Supergod sallad!! Och jättefin blogg. Har haft den på bloglovin ett tag och den blir bara bättre och bättre =)

2011-08-13 08:15:23 http://drivkraften.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!