Sista Dagen. Åh , ja ,.

Publicerat 2011-08-05 08:59:30
God morgon !

Äntligen är jag inne på min 10e & sista arbetsdag. Fredag har aldrig känts så otroligt skön ! På grund av jobbet har jag missat både träning (2 löprundor på 5 dagar kan man inte skryta med precis..) och jag har inte hunnit vara med min bror & hans tjej som varit här nere hela veckan - nu åker de hem idag & det känns piss i missisippi. De har bott hos farmor hela veckan & henne har jag inte heller träffat på år & dar. Det blir till att boka nästa tåg mot Stockholm & sen ta bilturen ner mot Borås - snarast !

Idag är det jobbet mellan 10-19, sen ska jag hem, slänga mig i soffan, låta helgen ta mig & planera mina kommande lediga dagar. Ska bli skönt att komma  på fötter igen - jag saknar träningen !

Ha en bra dag allihopa - ledsen för ett flummigt inlägg ;) Kram !


Allmänt // 1 kommentarer




Josefin

Vad kul att du lämnade länk till din blogg. Rena rama guldgruvan ju! Massor med bra inspiration (: Lägger genast till dig i favoritlistan (:

2011-08-06 10:41:48 http://aliceaugusta.shapemeup.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!