Sista Helgen ,.

Publicerat 2011-08-14 21:44:49
Sista helgen avklarad ! & hur känns det ? Wonderful. Känslan är ganska obeskrivlig. Jag längtar så mycket till mitt nya jobb att dagarna börjar gå lite långsamt. På fredag gäller det - då börjar kick-offen ! Inte många gissningar så här långt, släng nu in en chansning !

Meningen var att det skulle bli fläskfilé med rotfrukter här ikväll, men den tinade fläskfilén luktade knepigt & vi övergick till tacos . Jag är rädd för att jag aldrig kommer tycka att tacos är tråkigt, äckligt, vidrigt, vardagligt eller jobbigt. Jag älskar allt med denna rätt.

Nu ska vi lägga oss i sängen & kolla på vad tvn har att ge :) Ha en skön söndagskväll kära ni !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!