Swebar 2.0 ,.

Publicerat 2011-08-30 07:40:55
God morgon !

Idag är dagen då jag ska börja blogga mer regelbundet, hur låter det ? Bloggen har varit totalt upp & ner den senaste veckan - & ni vet redan varför.
Att ha bytt från butik till gym är något av det bästa jag gjort - jösses vad roligt det är ! En helt annan grej såklart & allting är nytt, men det flyter på bra & jag tror att jag redan kommit in i det ganska bra :)

Denna veckan får jag ett lite mindre packat schema (så som det ska se ut i fortsättningen) så nu får jag mer tid över till annat. Bland annat så fyller Robin år på torsdag - då blir det tårtkalas & jag har bokstavligt talat världens bästa present. Jag är så stolt att jag spricker, haha ! FÖRHOPPNINGSVIS tycker Robin likadant ;)
Det blir alltså tårtbakande imorgon eftersom jag inte hinner mycket innan kalaset på torsdag. Sen är jag ledig på fredag & jobbar väldigt korta skift på lördag+söndag. Vi stänger ju 17 på lördag så jag kommer alltid få vara hemma på lördagkvällarna - underbart !

Nog tjötat. Idag är det jobb mellan 14:30-20 & sen mage+rumpa+lår efter det. Jag kunde ha tränat innan som igår, men idag vill jag bara gå hemma & mysa på förmiddagen. Kanske baka lite :)

Igår kväll gjorde jag en favorit i repris & åt scones till middag/kvällsmat efter att vi storhandlat. Jag har nog blivit besatt tror jag - men de är ju så goda ! Receptet hittar ni HÄR.

Nu ska jag kolla regnet, annars blir det en morgon promenad. Ha en skön morgon !

Gårdagens frukost. Kokade med apelsin i gröten också, & hällde i lite kanel. Julen, här kommer jag !
Att jobba på gym har såklart sin fördelar - & nackdelar. Bland annat så kan man lätt bli tokig i goda saker. Swebar pepparkaka är min nya kärlek. Jag kan också passa på att avslöja att det kanske kommer komma en till & med godare smak ...........

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!