Vad Är Det Här För Super Dag Egentligen ,.

Publicerat 2011-08-08 22:05:47
Hej på er !

Idag har verkligen varit en så kallad bra dag. Underbar, fantastisk - ja, allt inom kategorin bra. Det är svårt att säga varför, & detta trots att jag missade löprundan imorse - det är ju den som brukar få mig till att sprida energi genom kroppen resten av dagen. Nej, idag var bara bra.

Dagen började med en 45 minuters promenad, följt av min gröt-frukost & sen en sväng till gymmet för att köra rumpa-lår-ben. Härligt pass ! Ni som hängt med ett tag vet ju att jag haft problem med min höft & mina knän som spökar. Därför vill jag inte slänga på för tunga vikter & har börjat träna upp dem lite försiktigt. Idag fick jag slagit ett tunt rekord på ben-pressen (inte den ni slänger på vikter - den där du sitter ganska rakt med böjda ben - SKILLNAD): 100kg fick jag pressat på. & inget gnäll. Skönt !

Efter gymmet träffade jag Sandra Pandra för en lunch. Vi pratade om allt & inget & hade en trevlig stund på le pain francais. Vilket underbart cafe ! Jag slog på Sandras förslag & tog en räkmacka - skippade dock det ljusa brödet (som vi trodde skulle vara grovt) & blev mer än mätt på den slev med räkor som erbjöds.

Efter myspys så åkte jag hem & slängde i mig en macka i förebyggande syfte eftersom jag inte förrän alldeles nyss skulle få mat igen. Sen bar det av till Partille där syster skulle träna & jag fick 1 timme att övningsköra ! Plus hela hemvägen :) Åh, så bra det blev !

Imorgon har jag lite udda planer & sen körning på eftermiddagen. Kanske blir det storhandling, men det väntar kanske tills på onsdag istället. Vi får se imorgon helt enkelt, eller hur ?

Hoppas ni haft en bra dag !
Söndagens födelsedagsfirar-tårta :) Mumma !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!