Välkomna, Välkomna ,.

Publicerat 2011-08-17 21:51:55
Heeeeeeeeeeeeeej !

Haha, det var precis ett sånt 'hej' jag tänkte mig i huvudet; långt, matt & leende hej. Jag har kört min sista arbetsdag. På ICA iallafall - någon hemmafru var kanske inte tanken riktigt än. Men tänk vad skönt ? Att bara få vara hemma, träna, mysa, laga mat, umgås & aldrig behöva tänka på pengar. Man måste uppmuntra sin man till att jobba, inte sant ? Så en dag kanske han kommer hem & säger:
-"Älskling, jag har tänkt på det - du behöver nog aldrig mer jobba. Jag jobbar för oss båda."
Vilken otrolig dröm ! Jag hade aldrig kunnat med att längta efter att få jobba, eller bli rastlös. Jag hade njutit. & vägen till mannens hjärta går ju genom magen så nu gäller det att lägga extra tid på matlagning i framtiden ..

Skämt åsido, jag har iallafall kört mina sista timmar i matbutik & det är nu dags att dra vidare. Gym väntar & plugg så småningom. Det är så spännande att traska in på en annan väg. Förvänta er mycket träning i fortsättningen !

På tal om träning så hade AliceAugusta listat mig som en av sina bloggtips på hennes blogg - roligt & tack, tack ! Hoppas många hittar hit nu :) Lämna gärna en kommentar också om ni vill - jag vill ju lära känna mina nya !

En härlig kväll som denna är det inte svårt att skämma bort mig; scones med ett matmagasin & en lott gör mer än nog. Ha en skön kväll gott folk, nu väntar sängen ! Sov gott.

2 finncrisp äggmackor, 2 delade scones, tamarillo (som jag snabbt bytte ut mot en sharonfrukt - det finns nog ingen mer besk frukt!), 2 tomater & 1 glas mjölk. Det blev lite fler småmackor, men detta var en början iallafall :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!