Världens Lyckligaste Kvinna ,.

Publicerat 2011-08-07 09:48:26
Gooood morgon !

Jag brukar förvisso älska regnet, men idag kommer det lite olägligt. Jag är nämligen otroligt promenad-sugen & hade velat åka till skogen, ta en lång en & eventuellt plocka kantareller. Töntigt, jag vet - men balsam för själen !

Vet ni vad jag gjorde igår ? Nu ska ni få höra .. Inte nog med att jag körde ett bra pass på gymmet OCH jag fick världens bästa present av min kära man (bild kommer nedan! Jag är lyckligast i världen !) - efteråt åkte vi GO KART ! Det är så roligt att jag börjar le av att bara skriva det. Jag var i extas ! Det är verkligen synd att man bara kör 8 minuter varje gång (nu körde vi dock 2 omgångar) - men också väldigt välbehövligt. Händerna krampar sig runt ratten & foten kör plattan i mattan så ofta det bara gå. Ååh, vad roligt !

Efter detta så bestämde sig jag & Matilda för att det var dags för ett bio-besök. Jag är verkligen ingen biomänniska & kan inte titta klart på någon film när den väl sätts på, men den här filmen var nog en av de bästa i världshistorien. Gillar man The Women & SATC så gillar man den här. Ni vet vilken jag pratar om ? BRIDESMAIDS ! Otroligt härlig feel good-film som alla tjejer måste slänga ett öga på.

När jag väl kom hem var det bara raka vägen ner i sängen. Jag kände mig som ett uselt föredömme som ätit godis till middag, naturisar i fredags & hembakad cheesecake idag - men eftersom det inte händer ofta så överlever ni nog det också ;)

Idag firar vi nämligen systerns födelsedag 1 vecka i efterskott så det står en hembakad HallonCheesecake i frysen & bara väntar på att bli uppäten. Den är iallafall hembakad :)

Ha en härlig dag allesammen !

Robin vet då hur han ska göra sin kvinna lycklig , haha !
- "Nu kan jag börja laga mat igen älskling!"

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!