Att Se Ett Lodjur På Nära Håll

Publicerat 2011-01-24 08:31:25
God morgon !

Vi har tillbringat helgen i Sjuntorp som planerat - vad jag dock inte hade räknat med var att åka på maginfluensa under natten .. Inte lika mysigt. När jag gick från huset & till stugan på tomten där vi skulle sova så fick jag se ett lodjur. Det var en otroligt häftig upplevelse - & den var så söt, haha :)

Nu mår jag bra igen & är redo för en ny dag. Är ledig måndag, tisdag & onsdag denna veckan - skönt ! Sen är det bara att ta nya tag för att gå tillbaka till jobbet igen.

Idag är planerna lite lätt träning & en massa mys med Solsidan Säsong 1 - jag missade ju hela den säsongen under tiden i Australien. Kul, kul ! Kram på er & ha en bra dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!