Att Vakna På Rätt Sida Av Sängen

Publicerat 2011-01-17 04:50:14
God morgon !

Idag känner jag i hela kroppen & knoppen att jag har vaknat på rätt sida. Men vad är rätt sida egentligen ? Mot frugan, eller bort från frugan ? Bra fråga att ställa er herrar.

Den här helgen har minst sagt flugit iväg & det är redan måndag - igen. Konstigt att det alltid är måndagar man uppmärksammar så mycket. Och fredagar. Måndag för att det är en nystart, alla ska banta eller börja tycka om chefen mer - fredagar för att man slipper arbetsplatsen & det är dags att köpa hem litervis med godis för att sedan bänka sig & tröstäta framför tv:n. Because you're worth it - eller hur ?

Nu ska jag dricka upp resten av kaffet & se fram emot min bak-dag på jobbet. Här ska bakas bröd & sen blir det träning ikväll. Men vet ni vad ? Jag är ledig imorgon. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!