Få Bort Finnarna På 10 Dagar - Experiment

Publicerat 2011-01-29 22:51:50
Den här veckan har jag levt på skit. Näst intill bokstavligt talat. Det blev bla mycket godis igår & idag. Veliga tider, friterad fisk, ungefär 100 timmar mellan varje måltid - eller inga, sockrade skorpor hit & dit, sylt, kakor. You name it. Men idag kände jag att det nu får banimej vara nog ! Det var först idag jag ägnade 5 minuter framför spegeln & fick se mina hemska finnar som bosatt sig i mitt ansikte. Jag har inte haft finnar på tiotusen dagar & jag blev förvånad över att kroppen fortfarande visste hur den skulle bilda de hemska prickarna. Och ja, jag kan utan att blinka säga att detta beror till 100% på kosten, på hur lite tid & tanke jag har lagt ner på maten den senaste veckan.

Så nu lägger jag upp dessa motbjudande bilderna & ska bevisa för er hur jag med hjälp av enbart kosten kan ändra tillbaka detta, få finnarna att försvinna & återfå den fina hy jag hade för allt för få dagar sedan. Tror ni mig inte ? Jag kan lova att jag kan få 90% av alla ungdomar där ute att få vackrare hy än de trott - & jag skulle aldrig förmå mig att skylla på några tonårsfinnar. En normal tonåring äter skit, & så är det med det. Jag ska slänga upp dagliga bilder, matschema & utvärderingar varje/varannan dag så att ni kan hänga på.

Om jag klarar det ? Det gör jag. Om jag inte klarar det ? Alternativet finns inte. Skulle mina plötsliga finnar bero på någon ovanlig, snabbuppkommen hudsjukdom så lovar jag att ni aldrig mer behöver se den här bloggen - det kan jag satsa :)

Hur många är med mig ? Nu kör vi !




En märklig nare har jag fått också .. Inte klokt vad mat kan göra !



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!