Fånga upp lite D - vitaminer

Publicerat 2011-01-03 09:34:48
Hallå, hallå - god morgon !

Disken står kvar på bänken sen igår kväll, vilket inte är likt varken mig eller Robin. Det är alltid så härligt att ha en ren diskbänk när man kliver in i köket på morgonen, nu påminns jag bara om att jag faktiskt måste diska ...

Men så är det att vara vuxen, precis som att dricka en kopp kaffe varje morgon. Koppen idag håller precis på att slinka ner innan jag tar min morgonpromenad i det fina vädret. Ikväll slängs det även in ett styrkepass efter jobbet - ska bli så skönt efter 4 dagars vila !

Vad ska ni göra en sån här härlig dag ? Passa på att ta er ut & sug åt er lite D-vitaminer från solen - det behövs efter en lång & mörk vinter :) Kram på er !

Allmänt // 1 kommentarer




Nathalie

ja åh vad jag saknar sommaren!

2011-01-04 14:37:23 http://nattis.kroppsnytt.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!