Heeeeejja Sverige !

Publicerat 2011-01-25 18:47:35
Den här dagen har verkligen flugit iväg & jag har insett vikten av att vara en hemmafru. Det har varit besök i zoo-affären för inhandling av hundmat, 45 min på ICA för att handla upp kylen lite & sen matlagning gånger 4. Ja, ni läste rätt - 4 olika rätter har jag stått & meckat med sen jag kom hem vid 3. Först var det systern som snällt bad mig att fixa träningsmat åt henne eftersom det var tajt mellan skolan & träningen, sen fick jag för mig att testa PT-FIAS bröd (ur gott !), 3e rätten var en quinoa sallad till mig själv & sen var det ju det där med hemmafru; Robin skulle ha middag. Idag har jag testat något som är väldigt enkelt & gott; köttfärs- och potatisgratäng. Det är verkligen som det låter; stekt köttfärs blandas med krossade tomater, vitlök, salt, peppar, lök och potatis innan det toppas med gratängost. Vips in i ugnen på 225 grader i 35 min. Gott, gott !

Nej, nu skulle den ju ut också ! Ha en bra kväll & remember; HEEEEJJA SVERIGE !!



Bild lånad från Hallon & Blåbär - dock med ett recept som kräver det dubbla :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!