Kostschema Numero 1

Publicerat 2011-01-31 09:18:14
God morgon !

För att ge er en liten uppdatering om tillfälliga hudproblem så börjar de redan gå bort. & då har det bara gått 1½-2 dagar. Men inget godis & inga sötsaker verkar kunna ge ganska snabba resultat :)
Jag passar nog på att slänga upp gårdagens kostschema då - inget att skryta om & inget att följa, men dagen igår var riktigt stressig så det är bara att bita ihop - idag blir det bättre :)

Frukost 10:30 - Fiberhavregrynsgröt med krossade linfrön, psylliumfrön & lite valnötter i. Hackad kiwi över (med skal !) & 1 ägg bredvid. 
Lunch 14:10 - Vi hade fått en ny salladsbar på jobbet så det blev plock från den. Bla. Avokado, kyckling, kräftstjärtar, keso, bönor, gurka, paprika - you name it !
Mellanmål 18:00 - 1 sharonfrukt & ½ riskaka.
Middag 20:30 - 2 rostade mörka skivor bröd - den ena med ost & den andra med leverpastej + 2 riskakor (det är något jag fått för mig, haha!)

Idag jobbar jag mellan 15-20 & innan det hade jag tänkt att jag skulle få gjort lite saker. Hade även tänkt ta en löprunda nu på morgonen, men ryggen tryter & vill inte samarbeta. Gym blir det ikväll efter jobbet iallafall :) Kram till er alla !

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!