Nytt år - ny start ? Eller fortsättning på den gamla ?

Publicerat 2011-01-01 10:07:58
Okej, hur många ligger bakis idag ? Vi hade en jätte trevlig kväll igår trots att jag höll på att somna där jag stod. Det blev god mat, lagom med dricka (dvs typ ingenting för en träningsnarkoman, haha!) & en massa tjöt, dock när tolvslaget kom så måste jag medge att jag kände mig lite obekväm med alla raketer för varje år - & igår smällde en fel & small på marken så man kanske har en anledning till att vara det, trots allt ?
Hursomhelst, idag är jag pigg & redo för 8 timmars jobb - funderar på att ta med mig någon tidning eller till och med datorn till jobbet - det kommer ju vara super lugnt ?
Hur var eran nyårsafton ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!