Superman & Solsidan

Publicerat 2011-01-21 19:58:13
Hejsan på er !

Min dag i korta drag har bestått av ett spinningpass på 40 min imorse, 8.45 timmars jobb & ännu ett spinningpass på 1 timme mellan 17:15 - 18:45. Det var en skön avslutning på denna veckan & nu gottar jag mig med en knäckemacka innan kalkon-gratängen är klar i ugnen. Sen ska jag bara njuta av kvällen. Robin är ute med jobbet & jag ska gosa framför tv:n med god mat & Superman - tror aldrig jag har sett just den filmen faktiskt. Någon som kan säga om den är bra eller inte ? Känner att det är en bra film ikväll :)

Imorgon jobbar jag 7-13 & efter det blir det eventuellt träning eller så åker vi direkt upp till Sjuntorp för en lugn & härlig helg mitt ute i ingenstans :)

Nu måste jag titta till gratängen så vi får höras imorgon - då hoppas jag även att Caroline har med sig Solsidan - för den första säsongen ska jag se innan söndag ! Kram !

Trött tjej.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!